יום שישי, 12 בפברואר 2016

ביקורת קינדר- 2 #


ביקורות קטנות

ביקורת קינדר- 2 #

עבר זמן רב מאז שכתבתי ביקורת על צעצועי קינדר, אבל לכבוד סיומו של קינדר מיניונים (הללויה!) לפני כחודש בערך, החלטתי לכתוב *ביקורת חדשה. והפעם לא מדובר בשלושה קינדרים בלבד, אלא בשישה D:!


*מדובר בקינדרים הראשונים שקניתי של סדרת קונג פו פנדה


הבה נתחיל בקופסא נטולת המיניונים!




הפעם הסדרה המיוחדת של קינדר היא קונג פו פנדה 3. ראיתי את הסרט הראשון בקולנוע, כמדומני. הוא היה סרט חביב ותו לא, עם עיצובי דמויות לא רעים - עכשיו, לא נקבל את אותו נקניק צהוב בשינוי אדרתD:!. אני קצת תמהה על כך שיצא סרט שלישי בהתחשב בעובדה שלקונג פו יש סדרת טלוויזיה; נראה כי לכל סרט תלת מימד מצליח בקופות (חברים בחווה, הפינגוונים ממדגסקר, מפלצות נגד חייזרים וכו')  חייבת לצאת סדרת תלת מימד זולה וגרועה שתופסת זמן שידור על פני סדרות בהנפשה קלאסית><! נו טוב, למרות שאני הייתי מעדיפה אם קינדר ישתפו פעולה עם פיקסאר ( לא כולל הבעלים שלו, גלאקטוס אוכל הכוכבים. כלומר, דיסני-_-) ואף סטודיו ג'יבלי ז"ל;_;.  התמונות של שאר הצעצועים להדגמה לא מעניינות במיוחד. הצעצועים שם נראים סבירים למעט הקשת עם המשולש באמצע שפשוט נראה כמו עוד צעצוע גימיק זול של קינדר ומנגד הארנבון שלי מתנוסס במרכז הקופסא בשיא תפארתוD:!

* דבר נוסף, צעצוע הזחל הצהוב הרבה יותר מגניב במציאות, התמונה לא עושה עימו צדק. קיבלתי צעצוע אחד מהסדרה שלו.


אעבור על ששת הקינדרים שקיבלתי לפי הסדר הכרונולוגי של הביצים שפתחתי.


הקינדר הראשון שקיבלתי היה הארנבון^^ מהביקורת הראשונה:/. מה שמנחם בקינדרים נשנים, היא העובדה שאפשר להחליף אותם עם קינדרים של אנשים אחרים ואלי סתם לתת אותם כמתנה קטנה לחבר/קרוב משפחה^^.



הקינדר השני בתור היה הצב מקונג פו פנדה.





הפתקית של הסדרה הזאת מעוצבת היטב ומושכת את העין. אפילו דף ההוראות נראה אסתטי.











לפסלונים של קונג פו פנדה יש גימיקים בדומה למיניונים, חלק מהם מוצלחים יותר וחלק פחות. הצב מוצלח בעליל; יש לו פיסול מלא פרטים עם צביעה לא קמצנית ומדויקת, מעבר למה שהייתי מצפה מצעצוע כה קטן (אין לו שום סיכוי להימצא בקטגוריית גוש הפלסטיק)! יתר על כן, יש לו גימיק חמוד; לוחצים על הכפתור באמצע השיריון ובעקבות כך היד שלו מסתובבת. זה פשוט צעצוע הפי מיל (של מקדונלנד'ס) מיניאטורי! אמנם לא תמיד הגימיק פועל הכי חלק, אבל אי אפשר שלא להתפעל מהניסיון ליישם את המכניקה בצעצוע כה קטנטן. ללא ספק הוא הכי מוצלח מכל הסדרה. בהחלט יש שיפור ניכר באיכות מאז הזבלונים, כלומר המיניונים.



הנה הסרטון להדגמה של הגימיק









הצעצוע האחרון בקופסא הראשונה  היה הדובון מכוסה פרווה^^ מהסדרה של הארנבון המצוין לעיל'. לא טרחתי לצלם את הפתקית מאחר ומדובר בסדרה שכבר דיברתי עליה, כמו כן אין לו הוראות ייחודיות להרכבה.




אני חושבת שהוא תוספת נחמדה לאוסף שלי. משום מה, נראה כאילו יש לו גבות מחוברותXD בעקבות צורת הכיסוי של הפרווה.



כמובן, גם קיבלתי משטח להרכבה עבורו בדומה לארנבון.





הציור של הדובי באמצע המשטח נורא חמוד*-8, חבל שהוא נועד להיות מוסתר:/.




הנה הדובון ליד הארנבון והכלבלב מאותה סדרה.


לעניות דעתי, הארנבון הכי מוצלח. אני עדיין חושבת שהשאר גם חמודים, אם כי הכלבלב נראה יותר כמו קוף עם כפות רגליים של כלב:/. רק חסר לי גור החתולים בשביל להשלים את הסדרה*-*!




וכעת לקופסת הקינדר השנייה^^



הקינדר הראשון שקיבלתי בקופסא השנייה היה מעין אופנוע קרנף(B



אם אתם זוכרים בביקורת הראשונה, הייתה תמונה של אופנוע צ'יטה (כעת בפתקית הברורה יותר, זה נראה כמו טיגריס) על גבי קופסת הקינדר. לשמחתי, התברר שמלבד הסדרה המיוחדת (קונג פו פנדה), ככל הנראה, לא החליפו את הסדרות הקודמות, או לפחות חלקן. על הפתקית כתוב ספרינטי. למעשה, לא מדובר בסדרה ספציפית, אלא בנושא של סדרות בעלות נושא משותף (צעצועי רכבים/בנים?!).  סדרה מגניבה בעליל. לעניות דעתי, האופנוע קרנף הכי מוצלח.








האופנוע הזה אדיר, הוא מזכיר את הקינדרים הישנים מבחינת איכות ועיצוב מסוגנן, אם כי בעל מראה מודרני יותר, כצפוי. יש לו פלסטיק שקוף דמוי זכוכית! לצערי הרב, יותר מדי רכבים של קינדר באים עם מדבקות המשמשות כ"זכוכית/חלונות" -_-, לפחות יש כאלה שעדיין יש להם פלסטיק שקוף>_>. הפלסטיק השקוף לצעצועי רכבים מעלה בכמה רמות את הצעצוע, להבדיל מהמדבקות. זה בחלט הבדלים של שמיים וארץ מבחינה אסתטית.




גיליתי כי יש אופציה לשנות את התנוחה/המראה שלו בעקבות המבנה המיוחד/צורת ההרכבה שלו.



עדיין אפשר להוזיז אותו עם הגלגלים בתנוחה זו. לא נראה לי שאפשר לעשות זאת עם שאר האופנועים בסדרה. בכלל, הוא האופנוע היחיד מביניהם עם שלושה גלגלים.





הבא בתור הוא עוד צעצוע מקונג פו פנדה






הוא אחד מהפחות מוצלחים, לפחות יש לו גימיק להבדיל מזה עם השמלה האדומה (ראו את הפתקית). הגימיק שלו הוא מעמד זוהר בחושך, המעמד מאוד בהיר בלילה (בצבע ירוק זרחני). ניסיתי לצלם אותו, במספר מצלמות- הראשונה מהטלפון (הרגילה שלי), השנייה מצלמה דיגטלית בבית ואף מצלמת הטלפון של אחי , אך כולן כושלת וחסרות אופציה טובה לצילום בחושך:(.  אני חושבת שהצעצוע הזה יכל להיות הרבה יותר מגניב, אם הפנדה הייתה מפוסלת בתנוחת אקשן במקום עמידה סטטית משמימה.  עדיין יותר טוב מהמיניונים.




ואחרון חביב - מכונת חרישה מיניאטוריתD:



כל כך שמחתי לקבל את הצעצוע הזה, חששתי שהסדרה הזאת לא נמכרת יותר יחד עם המיניונים. בביקורת הקודמת, כתבתי בהתלהבות על הטרקטור (למעשה זה היה דחפור והתבלבלתי) וכעת יש עדיין סיכוי שאקבל אותו ואכן כך קרהD:. הסדרה הזאת היא אחת המוצלחות, היא ככל הנראה נקראת דאוץ פאהר. דאץ פאהר היא חברה גרמנית שמייצרת רכבים חקלאיים "אמיתיים" שאינם צעצועים. גם בעבר קינדר ייצרו רכבים מינאטוריים בהתבסס על דגמים אמיתיים.











אני בהחלט יכולה לדמיין את הצעצוע הזה כחלק מהקינדרים הישנים - מאוד איכותי, מפורט ויש לו פלסטיק שקוף המשמש כחלון^^. אני מקווה להשיג את כל הסדרה. לפעמים החלק של כלי החרישה עצמו מתפרק, אבל לא ברמה שלא ניתן לשחק עם הצעצוע. בשל כך הוא לעיתים  בא במגע עם הרצפה, כך שצריך להיזהר. מלבד העובדה שהרכבים האלה טובים כשלעצמם, הם יהיו נפלאים כצעצוע לצעצוע*-*!




לסיכום, הסבב הזה של הקינדר היה מעולה^^. הגעתי למסקנה שזה הרבה יותר משתלם לקנות שתי חבילות של קינדר פעם בשבועיים מאשר חבילה אחת כל שבוע- לרוב תמיד יהיה לפחות קינדר אחד או שניים שיפצו על סבב כושל של קינדרים מעפנים:/.  בניגוד למה שכתבתי בביקורת הראשונה על הקינדר, לפיה אני אעשה כל שבועיים ביקורת, אני חושבת שעדיף לעשות ביקורת בכל פעם שהם משנים את הסדרה המרכזית.



בונוס:

טרוצקי ויוז'יק משחקים בצעצועD:

מימין לשמאל: טרוצקי ויוז'יק



* עדכון בלוג - חשבתי לעשות בין השבוע של הביקורות, שאתם קוראים יקרים נאלצים לחכות להם, מעין פינה שתיקרא הקינדר הדו שבועי- בה אצלם ואראה כל מיני קינדרים שקיבלתי בין אם מוצלחים או לא ואולי לכתוב הערה אחת או שניים עליהם. לא ביקורת רשמית. דבר נוסף הוונדר פסטיבל (Wonder Festival) של חורף 2016 סוף סוף התחיל, וגם הטוי פייר (Toy Fair) שזה רשמית  כנס הצעצועים האהוב עליי עומד בפתח D:. כמובן, אני אכתוב עליהם ביקורת ורשמים בדומה לכנסים הקודמים שכתבתי עליהם, כך שיש לכם למה לצפות^_-!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה