יום רביעי, 17 בפברואר 2016

קינדר הדו שבועי



הקינדר הדו שבועי

1#


קוראים יקרים, כפי שכתבתי בביקורת האחרונה, יש בכוונתי לעשות מעין פינה קטנה שאפרסם בין השבוע של הביקורות. אכן קיימתי את דבריי! אני מתכוונת להראות שלושה קינדרים שונים ולכתוב עליהם הערות בפינה הזו. הקינדרים אינם בהכרח לפי סדר כרונולוגי- ממה שקיבלתי כעת או שקיבלתי בקופסא של שלישייה.  

הבה נתחיל!


הקינדר הראשון הוא מסדרת קונג פו פנדה




זה לא פסלון מיניאטורי של הדמויות מהסרט, מדובר בקפיץ מעפן:/.



רואים מה קינדר עשו?! רמאים שכמותם><! הקפיץ דווקא כיפי למשחק, אך כשלא משחקים בו הוא סתמי לחלוטין. קיבלתי איזה שלושה קפיצים מהקינדר של אותו שבוע:(.











הנה הדחפור שכה רציתי^^. אפשר להזיז את הכף למעלה-למטה, כתוצאה מכך המדבקה בחזית הדחפור נשחקת באופן בלתי נמנע. קצת התבאסתי כשקיבלתי אותו והתברר שיש לו מדבקות בתור חלונות ולא מפלסטיק שקוף-_-, אלמלא זאת הייתי מחשיבה אותו כאחד הקינדרים הטובים ביותר אי פעם. 








הקינדר הזה הוא מסדרה שנקראת מיקס ארט, נראה לי שכמו במקרה של קינדר אופנוע קרנף לא מדובר בסדרה ספציפית של קינדר, אלא בנושא של סדרות קינדרים (אומנות). דבר נוסף הקינדר מהסדרה הזאת מופיע על הקופסא הנוכחית של שלישיית קינדר.  אני אוהבת את הקינדר הזה, הוא חמוד מאוד אם כי לא עובד הכי טוב בתור זכוכית מגדלת. אני מקווה להשיג את סוס הים הצהוב^^.

וזה הכל לקינדר הדו שבועי(:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה