יום רביעי, 11 במאי 2016

WONFES 2016 winter - סיקור קצר



WONFES 2016 winter - סיקור קצר

באיחור אופנתי (מאוד אופנתי בהתחשב עד כמה שהוא מאוחר :[ ), אני סוף סוף עושה את הסיקור ל - *WONFES של חורף 2016. למעשה, התכוונתי לפרסם אותו עם הטוי פייר, אבל הטוי פייר לקח יותר זמן ממה שחשבתי, הרבה יותר ממה שחשבתי. היו דברים מעטים שעניינו אותי בכנס הפעם, יותר מהרגיל. לכן כתבתי שמדובר בסיקור קצר^^. 

*להסבר מפורט על הכנס ראו את הסיקור הראשון של כנס זה



Figma















התצוגה של פיגמה הפעם הייתה הרבה יותר מגוונת משנים קודמות. לשם שינוי לא היה רוב של תלמידות ביה"ס והיו הרבה יותר בנים מבד"כ. הפיגמה שהכי אהבתי בתצוגה הייתה הנערה עם הקוקיות הארוכות (זה נהיה טרנד הודות למיקו הטסונה, שהיא אפילו לא דמות אנימה אלא סתם עיצוב דמות מוצלח. אני מאוד אוהבת את סגנון השיער הזה עבור דמויות פעולה מאחר והוא נראה בנותי, אך לא מפריע לתזוזה של הדמות. כמו כן, ניתן יותר לעצב אותו בצורה מסוגננת או כמו אנימה) והאופנייים, למרות שאיני בטוחה לגבי התלבושת שלה. הילד מוגלי שאין לי מושג מה השם שלו/המקור שלו, ממש חמוד^^, אני בעיקר מתלהבת מכף הרגל שלו בה הוא אוחז את הצלצל שלו^^. כמובן שגם הוספתי את טומויו לסיקור בשל הנוסטלגיה לסאקורה לוכדת הקלפים, אני לא חושבת שגרסת דמות פעולה מתאימה לה, הייתי מעדיפה בובת אופנה. בין הפיגמות החדשות שעומדות לצאת אבל עדיין לא הראו את האב טיפוס שלהם; מג'יק נייט רייארת' ( Magic Knight Rayearth - אבירת הקסם של קרן כד"א? מדובר באנימה שמבוססת על מנגה של "קלאמפ", היוצרות של סאקורה לוכדת הקלפים) ולינק מהאגדה של זלדה. כבר יצאה פיגמה של לינק, ויש עוד אחת בדרך מלבד זו המתוארת בשלט. אני מקווה שהגרסה הזאת של לינק תהיה טובה יותר מפני שללינק הראשון היה שפתיים של בחורה (זה מאוד בעייתי לצבוע שפתיים לבנים שלא מצוירים ריאלסטי לחלוטין, זה כמעט אף פעם לא נראה גברי) והשני יותר מדי קרטוני. אני מצפה בקוצר רוח לראות את הפיגמות של שלושת הבנות ממג'יק נייט רייארת'^^, לקלאמפ יש ציורים יפהפיים של מנגות שוג'ו מסוגננות ובהתחשב בשיער האנימה שלהם, נראה לי שהן יראו יותר טוב בתור דמויות פעולה. אני מתחילה להתפתות לקנות שוב פעם פיגמות, הם שיפרו את הארטיקולציה והחיבורים, אך אני חוששת להידפק שוב:(. אולי בכל זאת אתן להם צ'אנס נוסף? נראה לי שפשוט אעקוב אחרי ביקורות אחרונות שלהם באינטרנט ואחליט.









Sen-Ti-Nel








סנטינל (Sen-Ti-Nel) היא חברת צעצועי אספנים יפנים שאין לי מספיק היכרות עימה. הייתי חייבת להעלות את התמונות של הדמות הזאת, היא מצחיקה אותי. מדובר במישהו שמנסה להיראות מגניב וקשוח עם גלגליותXD, זה מזכיר לי פרק ממופע שנות השבעים. הדמות משתייכת לאנימה ישנה משנות השמונים שנקראת מיוטקינג, הגיבור המאיץ או בתרגום אחר מיוטקינג, הגיבור המהמם (Muteking, The Dashing warrior). אני נקרעת מצחוק. חלקים מדמות הפעולה עשויים מדי- קאסט (Diecast), כלומר מתכת. הוא מאוד יקר ועולה כ-70$.







Takara Tomy








טקארה טומי הוציאו בובות אופנה של שתי הדמויות המפורסמות מניאון ג'נסיס אוונגליון ואחת נוספת מהתועבה של טרילוגיית סרטי ניאון ג'נסיס אוונגליון (אני אוהבת את עיצוב הדמות שלה למרות שכל קיומה מבוסס על סרטי המסחרה שהידאקי אינו חירטט). דווקא רציתי לקנות אחת, מארי מקינמי, אבל נראה לי שהם כבר נמכרו למרות שלא ראיתי אותן בכלל באתר שממנו אני קונה צעצועים יפניים. גם אם הם אכן נמכרו, אינני מבואסת מזה כי התברר לי שאין להם חיבורים רגילים ובמקום זה ניתן לכופף אותן כמו ליקה וג'ני (בובות אופנה לילדות שטקארה מייצרת). אני ממש אוהבת את הקימונו שלהן*-*.







Azone




Azone הוציאו בובות של אן וחברתה דיאנה מהאנימה המבוססת על הספר "אן מהחווה הירוקה". כמו תמיד הבובות שלהן נראות חמודות ומלאות פרטים בלבוש ובאביזרים, אך איני אוהבת את האסתטיקה של החיבורים שלהם, יתר על כן אין להם חיבור כדורי במרפקים זה סתם חיבורי סיבובי מכוער ולא פונקציונלי. אם אתם רוצים להשיג אותם, קוראים יקרים, לצערי הרב הם כבר נמכרו, עימכם הסליחה:(.







Union Creative






יוניין קריאייטיב היא עוד חברת צעצועי אספנים יפנית שאיני מכירה מספיק. התברר לי שהם קיבלו כנראה רישיון ליצירת דמויות רוולטק (Revoltech) כך שהם משתמשים הן בשם והן בחיבורים הייחודים לרוולטק, אך יש להם תוספת לשם הקו כך שזה למעשה נקרא וולקאנלוג רוולטק (Vulcanlog: Revoltech Inheritance). מי היה מאמין שיהיה בסיקור הזה שתי דמויות עם גלגליות!  הפעם דמות הפעולה לא נראית כל מגוחך למרות הגלגליותP:.  מדובר בדמות ממשחק מחשב ישן משנות האלפיים של חברת סגה שנקרא ג'ט סט רדיו (Jet Set Radio) בו משחקים בתור דמות מכנופייה ביפן שגולש ועושה גרפיטי:/, לא נשמע מרגש ומעניין במיוחד. מה שכן לדמויות במשחק יש עיצוב מאוד קרטוני ומעניין. אני מקווה שיוציאו דמויות פעולה נוספות מהמשחק הזה, פשוט נראה מגניב.








ThreeA



ת'רי איי היא אחת מחברות צעצועי האספנים האהובות עליי (למרות שאין לי שום צעצוע מהם;_;ׂ). הם הולכים להוציא דמות פעולה, או ליתר דיוק בובת פעולה בהתחשב בגודל (נראה לי שהוא 30 ס"מ) והשימוש בבגדים מבד מסרט המד"ב מחוז 9 (District 9). מדובר בכריסטופר ג'ונסון (ראיתי את הסרט מזמן, אלמלא הכיתוב בפתק לא הייתי יודעת) שהוא אחת מהדמויות הראשיות, כמובן. העיצוב של החייזרים בסרט לא כל כך מושך את העין בהשוואה לסרטי מד"ב אחרים, אבל מבחינת עלילה, דמויות וכו, זה סרט מעולה (למרות הפרופגנדה השמאלנית. אולי אם הייתי רואה אותו היום, הוא היה יותר מעצבן אותי), גם אם הויז'ואל שלו לא הכי משהו. לעניות דעתי, הרבה סרטי מד"ב יותר נשפטים על פי הויז'ואל שלהם מאשר העלילה למשל כמו מלחמת הכוכביםP: וזה די מצער בעיני אפילו שהויז'ואל הוא חלק דומיננטי ובלתי נפרד, הרי בסופו של היום העלילה והדמויות יותר חשובים. חבל שלא יצא סרט המשך:[.








Kotobukiya

Frame Arms Girl 




















Busou Shinki*-*




קוטובוקיה הידועה בעיקר בתור פס ייצור לגושי פלסטיק, מרחיבה את קו דמויות הפעולה שלה, פריים ארם גירל ואף קיבלה את הרישיון לבוסו שינקי0_0?! לאחר שבוסו שינקי בוטלה לפני 4 שנים, כנראה שקוטובוקיה החליטו לרכוש את הזכויות לקו מחברת קונאמי הכושלת וכעת הם עומדים להוציא מחדש את כל הדמויות המקוריות מהקו. מצד אחד, שמחתי לשמוע שבוסו שינקי חזרו לחיים ומצד שני קוטובוקיה>_>. איני אוהבת את האב טיפוסים שהוצגו, יש להן הבעה חווילית ויותר מדי ווש (מעין צביעה חלקית שנועדה לתת מימד נוסף של הצללה לצעצוע) שיכול להישחק  בקלות בעקבות משחק. נוסף על כך הן כבר לא יהיו דמויות פעולה שלמות, אלא ערכה להרכבה של דמויות פעולה:[. בספק אם אקנה אחת בהתחשב בעובדות אלה, כולל המחיר הגבוה (הם כנראה יעלו בסביבות 60$), אם כבר אז אקנה את הבוסו שינקי שהכי רציתי ובסוף לא יצאה;_;, אסטוריל (Estoril- אני מקווה שהפעם היא תצא) וגם שתי גופי בסיס (פעם גם מכרו גופים נפרדים ופשוטים של בוסו שינקי בשביל עיצוב אישי). לפחות קוטובוקיה עיצבו מחדש את הגוף מבחינת אסתטיקה וארטיקולציה. אני כל כך אוהבת את הגוף החדש, שהייתי רוצה גם גרסה גדולה יותר של בובת פעולה עם ראש מויניל! נדמה לי שזה למעשה גם הגוף של הפריים ארם גירל (גם הן ערכת דמויות להרכבה-_-). סוף סוף עומדות לצאת דמויות פעולה מגוונות ומעניינות מהקו של פריים ארם גירל (ראו את השורה של ארבעת הדמויות עם הציורים מלמעלה)  הרפטטיבי והמשעמם. אני חושבת לקנות אחת מהן, אין להם חליפת מכה כבדה כך שאני מניחה שהן יהיו זולות. אני רוצה את זאת עם השיער הקצר והסכין או את זאת עם הרובה הכבד והעצום^^. כמובן שאני שונאת את זאת עם אוזני החתול (אנשי חתול איומים ומשוקצים><!), חבל שידי הטלפיים מבוזבזות עליה.



לסיכום, כמו תמיד ואנדר פסטיבל היה חביב עם כמה דברים יוצאים מהכלל. התאכזבתי לגלות שאוביטסו (Obitsu) אחת מחברות הצעצועים האהובות עליי לא הציגה שום דבר חדש בכנס הזה, אולי הם עובדים על משהו שווה לקראת הפסטיבל של הקיץ? אני מקווה. 



נ.ב התמונות לא שייכות לי, הן נלקחו מ- Neko Magic, עליי להזהיר כי מדובר באתר שמכיל גם תכנים שאינם מתאימים לילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה